La Dotzena Saludable _ Al·lèrgies i Intoleràncies a Tarragona
Diverses Dates
Mercat Central de Tarragona
Plaça Corsini s/n , Tarragona, Tarragona
La Dotzena Saludable tiene eventos activos en este momento.
Ets fan de La Dotzena Saludable
Descobreix les seves últimes noticies, fotografies i vídeos. Deixa’ns el teu email i no et perdis cap detall.
Els Mercats de Tarragona i la Xarxa Santa Tecla donen el tret de sortida aquest mes de gener al projecte “La dotzena saludable, 12 consells mensuals per gaudir d’una vida activa i saludable”. Es tracta d’una iniciativa conjunta que de forma mensual i durant tot el 2024 programarà xerrades de temàtica saludable al Mercat Central de Tarragona. Aquestes trobades, que aniran dirigides tant a paradistes del mercat com a públic en general, aniran a càrrec de professionals de la Xarxa Santa Tecla, qui compartiran cada mes consells i recomanacions de temàtiques diferents, com els mites alimentaris, les al·lèrgies i intoleràncies, la salut mental o l’etiquetatge dels aliments, entre d’altres.
El calendari de xerrades es compartirà a través dels suports comunicatius del Mercat Central i de la Xarxa Santa Tecla. L’accés a totes elles és lliure i gratuït però caldrà realitzar inscripció prèvia.
Abril (Al·lèrgies i intoleràncies): Marian Alegre (infermera), Cristina Jardí (Nutricionista) i Eveli Gascón (Psicòloga)