Ballet de Barcelona: Mixed Bill en Sant Feliu de Guíxols
Verschiedene Termine
Teatre Auditori Narcís Masferrer
Carrer Callao, 17220 Sant Feliu de Guíxols, Girona, España, ,
El Ballet de Barcelona és la companyia de dansa recentment creada sota la direcció de Chase Johnsey (Florida) i Carlos Renedo (Barcelona), tots dos ballarins amb una llarga trajectòria al món de la dansa.
Estrena - Mixed Bill és un programa variat on el públic pot gaudir d’un espectacle d’una gran qualitat artística que consta de dues parts.
El primer acte conté peces de repertori clàssic obrint amb l’Ocell Blau, seguit de “Jewels”, tots dos de La Bella Dorment, un pas a dos d’El Corsari i el solo de La Mort del Cigne, aquesta última ballada pel mateix Chase Johnsey.
Al segon acte trobem Together, un treball grupal amb coreografia original creada especialment pel Ballet de Barcelona, de la mà del coreògraf Antonio Carmena i Marcus Salazar com a co-coreògraf, arribats de Nova York per incorporar l’estil Balanchine, reconegut per la seva gran exigència, dinamisme i rapidesa. Antonio Carmena ha estat ballarí durant 19 anys al New York City Ballet, 12 dels quals com a solista, i ha creat Together en exclusiva per celebrar el naixement de Ballet de Barcelona.
