Álvaro Jaén, Recital de Guitarra en Ses Salines Álvaro Jaén, Recital de Guitarra en Ses Salines
Hotel Ca'n Bonico
Plaza Sant Bartomeu, 8
Ses Salines Balears, Illes

Álvaro Jaén, Recital de Guitarra en Ses Salines

Various Dates

Hotel Ca'n Bonico

Plaça Sant Bartomeu, 8, 7640, Ses Salines, Islas Baleares


Recital de guitarra tiene eventos activos en este momento.



Be the first to know about tickets for Recital de guitarra

Discover their latest news, photographs and videos. Leave us your email and don't miss any details.



EL CONCERT

Aquest recital de guitarra, a càrrec d’Álvaro Jaén Navarro, ens ofereix una selecció d’obres que abracen diferents èpoques i estils musicals, des del Barroc fins al segle XX. A través d’aquest recorregut sonor, la guitarra es presenta com un instrument capaç de transmetre la delicadesa de la música romàntica, l’estructura del Barroc i la força del folklore espanyol.

Cada peça ens introdueix a un univers particular: des de la subtilesa d’El Columpio de Francisco Tárrega, fins a la passió de les Danses de Manuel de Falla, passant per l'elegància de Telemann, la sensibilitat lírica de Schubert, la innovació de Ponce i la complexitat contemporània de Leo Brouwer. Un programa pensat per oferir una mostra variada i enriquidora del repertori per a guitarra, amb obres que destaquen tant per la seva bellesa melòdica com pel seu valor històric.


EL PROGRAMA

El Columpio - Francisco Tarrega (1852-1909)

Fantasía n. VI7 - Georg Philipp Telemann (1681-1767)

I - Dolce

II - Allegro

III - Grave

IV - Presto

Tres Lieder - Franz Schubert (1797-1828)

Lob der Tränen

Das Fischermädchen.

Schubert: Liebesbotschaft

Sonata III - Manuel María Ponce (1882-1948)

Danza del Fuego Fatuo y Danza del Molinero - Manuel de Falla (1876-1946)

La Ciudad de las columnas - Leo Brouwer


L'INTÈRPRET

Álvaro Jaén va néixer el 15 de gener de 2000 a Petrer (Alacant). Va començar a tocar la guitarra a vuit anys a l'escola Ecomut de Petrer amb el professor Pepe Payá, on va cursar  el Grau Elemental. A tretze anys, va iniciar els estudis professionals al Conservatori d'Alacant amb el professor Marco Smaili, i va finalitzar amb matrícula d'honor, obtenint el Premi Extraordinari de final d'estudis.

Recentment, ha completat els seus estudis superiors al Conservatori de les Illes Balears sota la tutela del professor Pedro Mateo.

Ha rebut classes magistrals de reconeguts guitarristes com David Russell, Ricardo Gallén, Carlo Marchione, Judicael Perroy i Andrea Roberto, entre d'altres.

Al llarg de la seva carrera, ha estat guardonat amb diverses distincions, com la beca Erasmus+ de la Unió Europea l'any 2017, una menció d'honor al Concurs Ruperto Chapí de Villena l'any 2018, i també aquell mateix any, el Primer Premi al concurs Jóvenes Talentos Musicales a Escena de València. L'any 2019 va guanyar el Segon Premi al Festival de Castalla, i l'any 2023 va rebre el Premi Especial al Festival de Petrer i el Tercer Premi al Festival de Castalla.

Ha actuat en diversos països, com Itàlia, el Sudan i Estònia, així com en diverses ciutats de la geografia espanyola. A més, ha estat solista amb la Jove Orquestra de Ponent, la  Camerata Amici i l'Orquestra Simfònica de la Regió de Múrcia.


L'HOTEL CA'N BONICO

És reconegut pel seu compromís amb la cultura i les arts, obri les seves portes per rebre artistes locals i internacionals, oferint un entorn acollidor i elegant per gaudir de la música en viu.

El seu encant històric i la seva ubicació privilegiada al cor de Ses Salines fan de l'Hotel Ca'n Bonico un lloc ideal per a aquestes vetllades musicals. Amb una combinació perfecta de tradició i modernitat, aquest espai proporciona l'escenari perfecte per a una experiència musical inoblidable.




Preguntas relacionadas con Álvaro Jaén, Recital de Guitarra en Ses Salines

¿En qué lugar se realiza el concierto Álvaro Jaén, Recital de Guitarra en Ses Salines?

El concierto se realiza en Hotel Ca\"n Bonico en Jaén.

¿Dónde es el concierto de Álvaro Jaén?

El concierto es en Hotel Ca\"n Bonico.