CantEM per l'Esclerosi Múltiple: Concert solidari de corals en Girona CantEM per l'Esclerosi Múltiple: Concert solidari de corals en Girona
Esglèsia Sant Domènec de Girona - Aula Magna de la Universitat de Girona (UdG)
Plaça de Sant Domènec, 11
Girona Girona

CantEM per l'Esclerosi Múltiple: Concert solidari de corals en Girona

Various Dates

Esglèsia Sant Domènec de Girona - Aula Magna de la Universitat de Girona (UdG)

Plaça de Sant Domènec, 3 17004, Girona, Girona


event image CantEM per l'Esclerosi Múltiple tiene eventos activos en este momento.



Be the first to know about tickets for event image CantEM per l'Esclerosi Múltiple

Discover their latest news, photographs and videos. Leave us your email and don't miss any details.



Nova edició del concert solidari de corals “CantEM per l’Esclerosi Múltiple”, que vol visibilitzar aquesta malaltia i recaptar fons per a la recerca en esclerosi múltiple a l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI).

Fins a cinc corals catalanes s’uneixen per quart cop en un acte solidari que tindrà lloc el divendres, 14 d'octubre, a l’Aula Magna de la Universitat de Girona. Les entrades es poden adquirir en aquesta pàgina web o el mateix dia a la taquilla, per un import de deu euros.

Les corals que s'han sumat en aquesta causa solidària són:

  • Coral Vall d'Aro de Castell-Platja d'Aro.
  • Cor del Monestir de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols.
  • Coral Cypsella de Sant Feliu de Guíxols.
  • Coral Veus de l'Estany de Banyoles.
  • Tutti Veus de Cassà de la Selva.

Els beneficis del concert aniran destinats al grup de recerca en Neurodegeneració i Neuroinflamació de l’IDIBGI, dirigit pel Dr. Lluís Ramió i Torrentà, que és cap del Servei de Neurologia de l’Hospital Josep Trueta de Girona i Santa Caterina de Salt. El grup de recerca, referent en la investigació de l’esclerosi múltiple, treballa de forma multidisciplinària per incrementar el coneixement de les malalties neurodegeneratives i neuroinflamatòries i també respondre a les necessitats de les persones que les pateixen, així com les seves famílies.

Preguntas relacionadas con CantEM per l'Esclerosi Múltiple: Concert solidari de corals en Girona

¿En qué lugar se realiza el evento CantEM per l\"Esclerosi Múltiple: Concert solidari de corals en Girona?

El evento se realiza en Esglèsia Sant Domènec de Girona - Aula Magna de la Universitat de Girona (UdG) en Girona.

Related artists
Location information Additional services Share event
Facebook Twitter Linkedin