Recital de Piano "Ezgi Kelleözü " Barcelona
Varie date
Barcelona Piano Studio
, ,
Recital de piano tiene 1 eventos activos en este momento. VER EVENTOS DISPONIBLES
Sei un fan di Recital de piano
Scopri le loro ultime notizie, foto e video. Daci la tua email per non perdere nessun dettaglio.
- Descrizione
- Condizioni
Programa
Wolfgang Amadeus MOZART Piano Sonata, KV 332, No:12 Fa major
Allegro
Adagio
Allegro Assai
Frédéric CHOPIN Polonaise-Fantaisie Op.61
Ulvi Cemal ERK?N Duyu?lar (Impressions)
-Oyun (Joc) -Küçük Çoban (Petit Pastor)
-Ka?n? (El Carro) -Mar? (La Marxa),
- Uçu?lar (Agitato) -Zeybek (Ball Folclòric Egeu)
Ezgi Kelleözü
Sonata per a piano de Mozart,
La Sonata per a piano núm. 12 en fa major, K. 332 és una composició de Wolfgang Amadeus Mozart escrita al mateix temps que la Sonata núm. 10 i la Sonata núm. 11 (Alla turca). Mozart les va numerar clarament com a part d'un grup de tres sonates. S'havia cregut que havien estat escrites el 1778 a París, però estudis recents mostren que daten del 1783, Viena, que és on s'havia instal·lat Mozart, ha estat suggerida com a possible lloc de composició, mentre que altres hipòtesis afirmen que van poder ser escrites durant una visita a Salzburg que Mozart va realitzar amb Constanze, la seva dona, amb la intenció de presentar-la al seu pare Leopold. En qualsevol cas, les tres sonates van ser publicades a Viena el 1784.
El primer moviment Allegro és un clàssic exemple de la sonata. Segon moviment és un Adagio i el últim moviment Allegro Assai és molt animat i té compàs de 6/8,.
Polonaise Fantasie, Chopin
Polonaise-Fantasie Op.61 está íntimament en deute amb la polonesa pel seu metre, gran part del seu ritme i part del seu caràcter melòdic, però la fantasia és el paradigma formal operatiu, i es diu que Chopin es referia inicialment a la peça només com a Fantasia.
Es suggereix que la Polonaise-Fantaisie representa un canvi en l'estil de Chopin de "tard" a "últim". Es suggereix que les ambigüitats formals de la peça (especialment les transicions no convencionals i musicalment enganyoses dins i fora de la secció interior lírica) són les qualitats definidores més significatives d'aquest "últim estil", que només inclou aquesta i una altra peça: la Mazurka en fa menor (Op. 68, núm. 4), darrera composició de Chopin.
Impressions de Ulvi Cemal Erkin
Erkin va néixer el 1906 a Istanbul com a fill d'un funcionari. La seva mare, al contrari del normal a l'època, va tenir una educació superior. Sabia francès i tocava el piano, talents que després va ensenyar als fills. Quan tenia set anys va tenir un professor francès relativament famós a Istanbul, anomenat Mercenier. Quan l'Imperi Otomà va caure i van fundar la nova República, Ulvi Cemal tenia 17 anys. El nou govern buscava joves talentosos per enviar-los a Europa, perquè després crearan una nova música turca a partir dels assajos europeus. Van fer concursos. El primer va ser l'any 1925, en què Ulvi Cemal va ser un dels tres guanyadors per anar a París. Ulvi Cemal Erkin va compondre obres amb melodies turques i fàcils de recordar utilitzant una harmonia divertida. El seu estil és vertical, és a dir, es basa en un establiment harmònic. Les seves obres clarament tenen elements de la música folklòrica units amb èxit amb elements harmònics. A la seva música es poden observar influències de Debussy i Ravel.
A través de les seves petites peces, “Impressions” d'Erkin ens introdueix les essències precioses de la cultura folklòrica d'Anatòlia.
Ezgi Kelleözü, piano
Va començar els seus estudis a Çukurova University State Conservatory, Music/Piano a Turquia amb el pianista Can Çoker. Titulada del màster a Barcelona, ??a la interpretació de piano a l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) amb Vladislav Bronevetsky.
Durant els estudis va participar en classes magistrals amb els músics com Martin Berkovsky, Francesco Libetta, Kemal Gekic, Ilya Itin, Pierre Reach, Gülsin Onay i Peter Florian. L'any acadèmic de 2006-2007 va estudiar al Conservatori Superior de Música, Victoria Eugenia de Granada amb la beca d'Erasmus on va realitzar diversos concerts. Va ser triada com a participant de Mustufe Chamber Music Festival i Màster Class, Klaipeda, Lithuania i Gumusluk International Classical Music Festival, a Bodrum, Turquia.
Va tocar a diverses sales importants de Barcelona com Paranimf de la Universitat de Barcelona, ??MNAC, Ateneu Barcelonès etc. Va participar en concerts de piano només i de cambra organitzats pel Consolat General de la República de Turquia de Barcelona. Va realitzar la interpretació de la sonatina Op. 15, per a piano d'Adnan Saygun, per primera vegada a Espanya al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) i el seu treball final del màster sobre la música de Saygun, va ser la primera tesi acadèmica sobre un compositor turc a Espanya. Va organitzar l'esdeveniment conferència-concert sobre les característiques de la música turca i dels compositors turcs a l'Escola Superior de Música de Catalunya amb la col·laboració del Consolat General de la República de Turquia de Barcelona.
A banda dels recitals de piano només, col·labora amb les formacions de música de cambra a Turquia, Espanya, Alemanya i diversos països d'Europa. És la directora artística del Festival de Música de Cambra d'Adana (Adana Oda Müzi?i Festivali)