L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer en Borén
Varias Fechas
Borén, Lleida 25586, Borén, Lleida
Pere Seda tiene 3 eventos activos en este momento. VER EVENTOS DISPONIBLES
Sé el primero en enterarte del inicio de la venta de entradas para Pere Seda
Descubre sus últimas noticias, fotografías y vídeos. Déjanos tu email y no te pierdas ningún detalle.
Folk as Queer és una peça escènica que parteix de diferents pràctiques tradicionals per indagar en la relació que hi ha entre la construcció de la identitat -tant col·lectiva com de l’individu- i la influència del llegat cultural.
Els intèrprets ba(ta)llen en escena intentat encaixar les seves identitats dissidents i tradicionals en el context cultural tecnològic que consumim. Es pot arribar a habitar aquestes contradiccions? Una recerca incansable per acabar trobant el lloc on el cos tradicional i el cos dissident intercanvien el seu llenguatge en comunió i aprenen a ballar una nova dansa.
Direcció: Pere Seda
Interpretació: Pere Seda, Marc Udina, Carlota Malo, Mercè Català (ballarins principals) i Sònia Serra (com a cover)
Coreografia: Pere Seda
Escenografia i disseny de vestuari: Marc Udina
Música: Joana Dark
Disseny gràfic: Marc Viamonte (Viamonte_LAB)
Producció de la companyia: Maria Rueda - l’Embarral
Mirada externa: Marina Escoda i Silvia Batet
Proposta desenvolupada dins l’Obrador d'Arrel de la Fira Mediterrània de Manresa 2024 i Menció especial Premi Delfí Colomé 2022
* De manera prèvia a l’actuació, tindrà lloc l’excursió naturalista a càrrec d’OBAGA al poble d’ÀRREU · Sortida a les 10.00 h des de la plaça Major de Borén. Places limitades (2 grups de 25 persones cadascun. Preu: 15 €. Dificultat: Mitjana)
Preguntas relacionadas con L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer en Borén
¿En qué lugar se realiza el evento L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer en Borén?
El evento se realiza en Plaça Major de Borén en Lleida.
¿Dónde actúa Pere Seda?
Actuará en Plaça Major de Borén.