L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer Borén L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer Borén
Plaça Major de Borén
25586 Borén, Lleida
Borén, Alt Àneu Lleida

L’Esbord · Pere Seda - Folk as queer Borén

Varie date

Plaça Major de Borén

25586 Borén, Lleida, Borén, Alt Àneu, Lleida


Pere Seda tiene 3 eventos activos en este momento. VER EVENTOS DISPONIBLES



Sei un fan di Pere Seda

Scopri le loro ultime notizie, foto e video. Daci la tua email per non perdere nessun dettaglio.



Folk as Queer és una peça escènica que parteix de diferents pràctiques tradicionals per indagar en la relació que hi ha entre la construcció de la identitat -tant col·lectiva com de l’individu- i la influència del llegat cultural.


Els intèrprets ba(ta)llen en escena intentat encaixar les seves identitats dissidents i tradicionals en el context cultural tecnològic que consumim. Es pot arribar a habitar aquestes contradiccions? Una recerca incansable per acabar trobant el lloc on el cos tradicional i el cos dissident intercanvien el seu llenguatge en comunió i aprenen a ballar una nova dansa.

 

Direcció: Pere Seda

Interpretació: Pere Seda, Marc Udina, Carlota Malo, Mercè Català (ballarins principals) i Sònia Serra (com a cover)

Coreografia: Pere Seda

Escenografia i disseny de vestuari: Marc Udina

Música: Joana Dark

Disseny gràfic: Marc Viamonte (Viamonte_LAB)

Producció de la companyia: Maria Rueda - l’Embarral

Mirada externa: Marina Escoda i Silvia Batet

Proposta desenvolupada dins l’Obrador d'Arrel de la Fira Mediterrània de Manresa 2024 i Menció especial Premi Delfí Colomé 2022


* De manera prèvia a l’actuació, tindrà lloc l’excursió naturalista a càrrec d’OBAGA al poble d’ÀRREU · Sortida a les 10.00 h des de la plaça Major de Borén. Places limitades (2 grups de 25 persones cadascun. Preu: 15 €. Dificultat: Mitjana)