Observació dels Perseids a Tarragona
Diverses dates 10/08/2026
Observatori de l'Ebre
Carretera de l'Observatori, 3, Roquetes, Tarragona
Entérate antes que nadie
¿Quieres ver a Observació dels Perseids a Tarragona?
Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Observació dels Perseids a Tarragona.
Nit d’observació de la pluja d’estels dels Perseids (Llàgrimes de St. Llorenç), un dels fenòmens astronòmics més esperats de l’any. Descobrirem l’origen d’aquestes traces lluminoses i aprendrem per què es produeixen quan la Terra travessa el rastre de partícules deixat per un cometa.
A ull nu, i guiats pel personal de l’Observatori, identificarem les principals constel·lacions d’estiu i observarem altres objectes de cel profund mentre esperem el pas dels meteors més brillants. Una activitat per gaudir del cel noctu, despertar la curiositat científica i compartir una experiència única en un espai tan singular com és l’Observatori de l’Ebre.
A càrrec de el Parc Astronòmic del Montsec.
Públic: a partir de 6 anys
__________________
Aquest esdeveniment s’organitza en el marc de l’eclipsi total de Sol gràcies a l’Observatori de l’Ebre, el Parc Astronòmic del Montsec i Plataforma Vértices.





