NIT DE SANT JOAN MANRESA
Varie date
PATI DE LA TORRE LLUVIÀ
TORRE LLUVIÀ CAMI DE RAJADELL, MANRESA, Barcelona
NIT DE SANT JOAN tiene eventos activos en este momento.
Sei un fan di NIT DE SANT JOAN
Scopri le loro ultime notizie, foto e video. Daci la tua email per non perdere nessun dettaglio.
La Nit de Sant Joan a més de ser la nit més curta de l’any, també és especial.
És per això que aquest any a Voilà a la Lluvià volem gaudir d’una bona Revetlla de Sant Joan amb , Boîte Lennon i una selecció musical dels 70, 80, 90 per ballar i celebrar la nit més curta de l’any en bona companyía i sota un cel d’estels i llumetes.
Al comprar l’entrada tindreu una taula reservada per les persones que sigueu però … prepareu-vos perquè també BALLAREM MOLT!!
També hi haurà coca de Sant Joan per a tothom!
Per garantir que estigueu junts a la mateixa taula cal que compreu les entrades juntes.
En cas que alguna persona vulgui afegir-se a la vostra taula després d’haver fet la compra ens podeu escriure a [email protected] i farem el possible per afegir-la.
Tots els dijous, divendres, dissabtes i diumenges des de les 19:00 i fins les 24:00 viurem l’estiu en un entorn privilegiat on poder sopar, gaudir d’un concert o fer una copa envoltats del patrimoni arquitectònic del Bages i d’unes vistes privilegiades.
SOPEM?
Tots els dies al pati de la Torre Lluvià trobaràs opcions per a poder sopar o picar alguna cosa abans, durant o després del concert.
COM ARRIBAR A LA TORRE LLUVIÀ?
* A només 5 minuts de Manresa.
* Aquí tens la ubicació: https://maps.app.goo.gl/kUpfYc8piYHjQZMT8