MARACAIBO en Llubí
Varias Fechas
Ronda de Queralt, 15 8600, Berga, Barcelona
Maracaibo, original de l’escriptor S. Portell. Es tracta d’una sèrie de monòlegs en què figures femenines diferents s’expliquen, es confessen o s’esplaien davant d’un personatge mut i, alhora, davant del lector.
Amb la intenció de mostrar i explorar l’univers de la feminitat Portell crea una galeria diversa de personatges femenins que s’expressen sense intermediaris, d’una manera directa, contundent; cerca el somriure però també el patetisme, aproximant-s’hi des de la tendresa però també des de la ironia. La idea és que tots els relats siguin estridents, que el seu to sigui sempre alt.
En aquesta obra participen Toni Noguera, Magdalena Juan, Francisca Font, Margalida Artigues, Toni Bennàsser, Maria Apol·lònia Bonet, Jerònia Calafat i Antònia Sitjar.
En definitiva, una obra on es reflecteix el món femení i que es representa com si fos vist a través de les retxilleres d’una persiana.
Preguntas relacionadas con MARACAIBO en Llubí
¿En qué lugar se realiza el evento MARACAIBO en Llubí?
El evento se realiza en Teatro Municipal de Berga en Maracaibo.