Pura Corda a Búger Pura Corda a Búger
Fundació ACA
Sala del Piano de la Fundació Musical ACA. Fundació Musical ACA, Sala del Piano. Ver mapa
por determinar por determinar

Pura Corda a Búger

Diverses Dates

Fundació ACA

Sala del Piano de la Fundació Musical ACA. Fundació Musical ACA, Sala del Piano. Ver mapa, ,


Pura Corda a Búger tiene 0 eventos activos en este momento.



Ets fan de Pura Corda a Búger

Descobreix les seves últimes noticies, fotografies i vídeos. Deixa’ns el teu email i no et perdis cap detall.



El quartet  PuraCorda s'enfoca al repertori de la segona meitat del segle XIX i XX, amb interpretació historicista (i instrumentació, com cordes de budell). És un repertori que molts pocs grups s'atreveixen a tocar amb instruments originals, i un territori molt nou amb perspectiva de recerca d'interpretació historicista.

A més tenen previst portar a la llum compositors poc coneguts, i sempre tenir mínim una peça d'una compositora als programes que presenten.

El programa actual, que dura 60', es titula "Joies del nord d'Europa" amb un repertori de compositors oblidats o relativament desconeguts, que han sigut escollits per donar vida a peces poc interpretades del nord d’Europa. Aquestes tres peces es van compondre durant dècades diferents; mostren una evolució fascinant de la música clàssica al voltant del segle XX.
Programa:

Frank Bridge - Tres Idil·lis
Elizabeth Maconchy - Quartet de corda núm. 3
Edvard Grieg - Quartet de corda núm. 1 en sol menor

Edvard Grieg, noruec, és segurament el més conegut dels tres, però el seu quartet es toca molt poc.

De la compositora i pianista irlandesa Maconchy només hi ha una sola gravació.

Els intèrprets són:

Mayumi Sargent - violí; Panagiotis Charalampidis - violí; Eura Fortuny - viola; Antigoni Seferli - cello






Informació del recinte Afegeix serveis Compartir esdeveniment
Facebook Twitter Linkedin