Pura Corda Búger
Diverses dates
Fundació ACA
Sala del Piano de la Fundació Musical ACA. Fundació Musical ACA, Sala del Piano. Ver mapa, ,
Pura Corda Búger tiene 0 eventos activos en este momento.
Vous êtes fan de Pura Corda Búger
Découvrez ses dernières nouvelles, photos et vidéos. Laissez-nous votre email et ne manquez aucun détail.
El quartet PuraCorda s'enfoca al repertori de la segona meitat del segle XIX i XX, amb interpretació historicista (i instrumentació, com cordes de budell). És un repertori que molts pocs grups s'atreveixen a tocar amb instruments originals, i un territori molt nou amb perspectiva de recerca d'interpretació historicista.
A més tenen previst portar a la llum compositors poc coneguts, i sempre tenir mínim una peça d'una compositora als programes que presenten.
El programa actual, que dura 60', es titula "Joies del nord d'Europa" amb un repertori de compositors oblidats o relativament desconeguts, que han sigut escollits per donar vida a peces poc interpretades del nord d’Europa. Aquestes tres peces es van compondre durant dècades diferents; mostren una evolució fascinant de la música clàssica al voltant del segle XX.
Programa:
Frank Bridge - Tres Idil·lis
Elizabeth Maconchy - Quartet de corda núm. 3
Edvard Grieg - Quartet de corda núm. 1 en sol menor
Edvard Grieg, noruec, és segurament el més conegut dels tres, però el seu quartet es toca molt poc.
De la compositora i pianista irlandesa Maconchy només hi ha una sola gravació.
Els intèrprets són:
Mayumi Sargent - violí; Panagiotis Charalampidis - violí; Eura Fortuny - viola; Antigoni Seferli - cello
